Zdrowy w świecie chorych niczym żywy w świecie zombie?

Widzisz, że w Twoim kierunku zbliża się podejrzana sylwetka ? Wygląda jak człowiek, ale podejrzanie idzie, kaszle, kicha ? Być może to Zombie ! Walcz do ostatniej kropli krwi ! Co zrobić, by przeżyć ?
By przetrwać trzeba nie lada szczęścia!

  • potrzebna Ci strzelba i wszelakie uzbrojenie, by w razie kontaktu, lub zbliżających się zombie’ch, móc się ich pozbyć bez najmniejszego namysłu;
  • przygotuj sobie antidotum, wstrzykuj najlepiej profilaktycznie, bo jeśli zombie się do Ciebie zbliży, już po Tobie. Papa kochany świecie !
  • Nie ma znaczenia, czy to brat, chłopak, dziewczyna – trzymaj się od nich z daleka, jeśli chcesz przeżyć !

Post pisany pod wpływem negatywnych emocji. Wszyscy wokół mnie chorują, w tym ja już się poddałam infekcji.

Twoja twarz się zmieniła ? Zaczerwieniony, zatkany nos, osłabienie, problemy z oddychaniem, kaszel? Przychodzisz do pracy/szkoły slaby, nogi się za tobą ciągną, z ust cieknie ci ślina ?
Zastanów się, bo może własnie przechodzisz przez pierwsze etapy infekcji.

You are going to become a zombie !

Tak na serio, to tak się teraz własnie czuje i widzę. Zwłaszcza, gdy przez problemy z oddychaniem się nie wysypiam, rano muszę wstać do pracy i normalnie pracować. A o pisaniu na blogu już nie mówię. Nie jestem typem chorowitka, ani też nie lubię narzekać, ale to cholerstwo mnie trzyma mocno i nie chce puścić !

Prośba do zainfekowanych : Jeśli kichasz i kaszlesz, a do pracy/szkoły musisz przyjść – używaj chusteczek, dbaj o swoje zdrowie, bierz leki. To, że jest Ci ciepło, nie znaczy, że po dworze musisz chodzić w samej koszulce lub musisz włączać wiatrak i kichać(niby w chusteczkę).

Twoja głupota ma wpływ na osoby w Twoim otoczeniu. Zwłaszcza, gdy miejsce jest małe i ciasne. Chcesz być chory ? Zostań w domu ! Pomyśl o osobach wokół Ciebie. Bo ktoś, kto się zarazi, może przeżywać ta infekcje milion razy gorzej !
“Po co mam myśleć o innych?” – pomyśli sobie złośliwiec. A po to, że zło które puszczasz świadomie w świat, prędzej czy później do Ciebie wróci. Mówią na to “karma”.

Och, złość we mnie wzbiera !

Wszyscy chorują na “zatoki”. Kto wyzdrowieje, za dwa tygodnie znów choruje. Wydaje mi się to bardzo podejrzane. Może to jakiś spisek ? ;> Czyżby państwu brakowało funduszy ? ;>

Pozdrawiam i mam nadzieję, że Wy trzymacie się lepiej ! 

CHOROWITEK
Patrycja
Leave a Reply

