Be romantic !

Dzisiejszy post krótki, ale nie o “niczym”. Przesyłam kilka piosenek. Takich, które przesłuchuję już od kilku godzin i od razu wpadły mi do serca. Czułam, że chcę się nimi wszystkimi podzielić, bo są tego warte, ale wszystkich dodać po kolei na “fejsbukową” tablicę raczej nie wypada. :P

Dzisiejszy wieczór w trochę sentymentalnym, aczkolwiek pięknym klimacie. Mam nadzieję, że Was również troszkę zainspiruje i poczujecie to, co ja :)
Utwór Megan Davies. Podejrzewam, że sama go wymyśliła. Jeśli jestem w błędzie, proszę o uwagi :) Przyznam, że nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak “Tapping”. Wiedziałam, że można tak grać na gitarze, jednak nigdy nie widziałam jak ktoś gra całe utwory w ten sposób. Całe życie się uczę;)
 
 Kolejny ze stylu. To akurat już wyszukałam po nazwie ;)
 
 Z tym utworem powiązana jest kilkuletnia historia. Poznałam go, gdy dostałam od kogoś płytę z piosenkami. Bodajże w 2006. Od razu spodobał mi się, jednak nie znałam tytułu, a gdy płyta się gdzieś zapodziała, o utworze zaginął ślad. Po kilku latach odkryłam go gdzieś na YT. Ucieszyłam się, jednak to nie był ten czas, gdy słucham takiej muzyki. Niestety miewam humory i muszę być w nastroju by słuchać takiej muzyki, tak samo jest z rockiem, nawet z pop’em. Dziś odkryłam piosenkę na nowo, dzięki Chriselle Lim. Utwór już zapisany na profilu, by już nigdy się nie zapodział ;)
 
 Kolejny utwór Jose Gonzaleza. Bardzo serdecznie polecam. Jego głos zdecydowanie wyciska łezki wzruszenia ;)
 
Uwielbiam fortepian i skrzypce. Połączone z dźwiekami gitary, dobrym tekstem, wzruszającym głosem dają romantycznego kopa. Polecam. To jest mój numer jeden, Zdecydowanie. Ale uwaga ! Tylko dla tych o mocnych nerwach, lub którzy mogą się dziś trochę wzruszyć ! ;)
 
Przesyłam dwie wersje tego utworu.
Obie bardzo mi się podobają. Choć oryginalna jest w innym klimacie, to z chęcią go dziś słucham.
 Oryginał:



Cover:
Sarah Jaffe – Summer Beggs
 
Niby prosto, a pięknie. Teledysk równie prosty, ale przekaz jest. I bardzo mi się podoba. A ostatnio rzadko oglądam teledyski. ;)

The White Birch – Breathe

 
Miłego czasu życzę.
I na deser Patrycja w zupełnie innej roli. Gdy nie pozuje, zajmuje się dziećmi !
Żartuję…
Przyznaję się otwarcie – nie przepadam za dziećmi.
Jednak co z rodziny, to ma lepsze względy u cioci Pati. :P
Jednym zdaniem, własnych nie, czyichś – nie, ale dzieci mojego rodzeństwa wzbudzają u mnie wyjątkowe uczucia :D
Awwww…..
6 thoughts on “Be romantic !

Leave a Reply

