Pics. # 2

Przesyłam utwór, którego słucham od wczoraj nałogowo. Kiedyś udostępniła go Maffashion, jednak nie zapadł mi w pamięć. Niedawno usłyszałam go w radiu i zastanawiałam się skąd go znam. Odkryłam przypadkiem na YT i od tego czasu słucham Non-Stop !

Dziś krótko i na temat.
Lubię przeglądać blogi, w poszukiwaniu inspiracji. I pomyślałam, że może podzielę się z Wami zdjęciami, które wywołały u mnie przypływ energii. Mam nadzieję, że Was też zainspirują do działania tak jak mnie ;)

Mam nadzieję, że zdjęcia i muzyka przypadły Wam do choć w małym stopniu tak jak mi :)
Pozdrawiam i miłego dnia życzę !
3 thoughts on “Pics. # 2

Leave a Reply

