Pics.

Cześć !
Dawno mnie nie było i dawno nie pisałam. Nie miałam czasu. Nie mam sobie za złe, bo skupiłam się na czymś dobrym. Dostałam wspaniałą szansę od losu i nie wolno mi jej zmarnować. Znalazłam pracę, która mi się podoba, w końcu mogę się wykazać moimi zdolnościami z pracą na komputerze. Dodatkowo ludzie którzy mnie otaczają, motywują mnie do działania. Każdemu zależy na jak najlepszych wynikach. Jest pomiędzy nimi lekka rywalizacja, a jednocześnie są dla siebie pomocni.
Cieszę się bardzo.

Dziś usłyszałam coś fajnego. Nie jestem wielką fanką Plotkary i Leighton Meester, ale muszę przyznać, że ten cover mnie oczarował. A mowa tu o :

Bardzo lubię tego typu covery. Klimat jest niesamowity !

Przesyłam kilka zdjęć, które sprawiają, że wspominam i są to piękne wspomnienia lub były moją inspiracją :) Mam nadzieję, że się spodobają.

Penelope Cruz
2010.
 
Och, utonęłam we wspomnieniach. Wybrałam tylko kilka. Dobrze jest mieć takie zdjęcia. Jakie ciepło czuję na sercu, gdy je przeglądam po latach.
 
One thought on “Pics.

Leave a Reply

