Wiosna, wiosna !

“… że jestem w klimacie muzyki z Silent Hill’a, dodałabym coś z tej kolekcji, jednak, że mowa o wiośnie, trochę nie wypada. Ale polecam. Jest doprawdy genialna.”

W tej piosence zakochałam się od pierwszego przesłuchania : 
“Avicii – Addicted To You” 
I jeszcze coś dla tych romantycznych i kobiecych :
“Sarah Blasko – God Fearing”

Już kilka dni temu zawitała do nas wiosna. I jak to z Patrycją bywa, gdy poczuła pierwsze ciepło, poczuła się tak beztrosko, że ubrała się w letnią kurteczkę i poleciała na spacer ze swoim lubym. Jak się skończyła ta historia ? Choróbskiem, które ciągnie się i ciągnie ! Oj te dziewcze ! Za karę musiałam wygrzewać się w łóżku w tak piękną pogodę aż jeden dzień ! :P
Niestety ostatnio mam tyle na głowie, że nie mogę pozwolić sobie na siedzenie w domu. I tak oto wczoraj wieczorem po pozałatwianiu spraw, wybrałam się na spacer do parku. A było wspaniale ! Och, jakże klimatycznie było nad rzeką ! Ptaszki śpiewały tak wesoło jakby miały zaraz poumierać z tej radości. A kaczki również nie były im dłużne. Zapach wiosny docierał do moich nozdrzy. Czułam rzekę, czułam przyrodę, czułam relaks. Uwielbiam zapach stawów i kałuż pozimowych(co roku rzeka rzeka zalewa park). Czułam się tak wspaniale. Aż musiałam to uwiecznić. Nagrałam też kilka filmików. Jak uda mi się coś z nich skleić, dam znać :P
Zdjęcia nie oddadzą tego co czułam, jednak zawierają tego małą część.

“Samotna kaczka :<“
 Pierwsze wiosenne pąki :)
One thought on “Wiosna, wiosna !

Leave a Reply

