Kobiety grają w gry, czyli obalanie mitów.

Wielu ludzi postrzega graczy rodzaju żeńskiego w różny sposób :

  • kobiety – gracze nie istnieją. To mężczyźni – zboczeńcy podający się za nie;
  • są to osoby brzydkie, grube i aseksualne;
  • są to osoby z zaburzeniami emocjonalnymi. Dziwne, czasami mówiące do siebie, zamknięte w sobie. W nocy zabijają tych, którzy im podpadną;
  • są to laski, które nie mają pojęcia o graniu, ale wchodzą na publiczne serwery, żeby móc się tym pochwalić kolegom na facebooku, by mieć “lepsze branie”. Lub na serwerach ogłaszają o tym wszem i wobec, by się dowartościować i pokazać, że wcale nie są “pustakami”. Są głupie, nie mają swojego zdania i robią to na pokaz;
  • nie istnieją – to duchy ! Gdy którąś spotkasz – Uciekaj ! Jak najdalej !!!
Ok. Skoro przedstawiłam już Wam różne rodzaje kobiet – graczek, muszę niestety z przykrością stwierdzić, że to… BULSZIT! Ok, kobiety są mniejszością wśród graczy, ale istnieją. I wcale nie muszą brzydko pachnieć i być trollami ! Albo innymi typami z punktów powyżej wymienionych.
Dlaczego o tym piszę ? Dlaczego zabieram głos w tej sprawie ? Dlaczego sprzeciwiam się mężczyznom ?! Olaboga ! Bo sama gram ! Tak. Gram i miałam wiele zabawnych sytuacji związanych z tym, że jestem kobietą.
W czasach świetności, gdy to na QuakeLive (byłam wtedy uzależniona i grałam przez większość dni) byłam pierwsza w rankingach. I jaki był odzew ?
Eeee, to chłop jakiś stary. Siedzi i wciska, że jest kobietą. To jakiś zboczeniec !” , “SunnyGirl92 – To jakaś ci*ta ! To niemożliwe, że to laska” , “Pokaż swoją twarz, to uwierzymy !” itp, itd. Rozwalałam wtedy chłopaków na łopatki. :)
Chyba wszystko ze mną ok, dbam o siebie, nie noszę białych kozaków po sam tyłek.
Nie gram na pokaz, tylko po to, żeby mieć więcej kolegów i pokazywać, że jestem lepsza od innych dziewczyn.
Mam swojego mężczyznę, którego kocham. Lubię makijaże, modę, robić sobie zdjęcia. Żyję jak każda normalna osoba. Mam swoje zainteresowania. Nie morduję ludzi.
I gram w gry ! Niemożliwe ? A jednak. I jest NAS więcej ! Jednak mężczyźni wciąż mają ogromny dystans. Tak jakby się bali wpuszczać kobiety do świata gier. Nic dziwnego. W dzisiejszych czasach kobiety chcą być wszędzie na równi z mężczyznami. A to jest jedno z jedynych miejsc, gdzie wciąż nimi są. Być może na tym polega problem ?
Ale my to rozumiemy, panowie ! Nie chcemy zabierać nikomu spodni :) My tylko chcemy trochę pograć, w spokoju, bez zaczepek i wyzwisk :) A, że czasem wychodzi nam to lepiej niż Wam ? Każdemu się może poszczęścić, prawda ? ;)
One thought on “Kobiety grają w gry, czyli obalanie mitów.

  1. haha jaki tekst:D no właśnie tak czytałam i myślę, kurde….. którym typem zboczeńca-psychopaty jestem, bo lubię gry, czasem wracam do starych nawyków i napierdzielam w Kłeja albo diablo ;)

    Like

Leave a Reply

