Muzyczne wydarzenie roku, czyli Nowa płyta Blood Red Shoes

Blood Red Shoes, to zespół znany mi już od dłuższego czasu. Inspirują mnie nadzwyczaj swoją upartością i talentem do tworzenia czegoś wyjątkowego.
Różnie to bywało. Czasem ich piosenki wpadały mi w ucho od razu, czasem po kilku miesiącach nad moją głową zapalał się pstryczek.
Lubię ich, bo lubię. I jest to moja ocena. Są świetnym połączeniem punku i indie. Czasem jednak wpadają w mocniejsze brzmienia.

Zapomniałam o najważniejszym. Jest to duet Brytyjczyków. Laura-Mary Carter i Steven Ansell. Nie znam dokładnie szczegółów z ich życia(nie to jest najważniejsze), ale z tego co wiem, przed Blood Red Shoes grali w osobnych zespołach. Jednak z tego co widać od kilku lat, ze sobą dogadują się najlepiej.

Poprzednia płyta “In time to voices” z początku mnie bardzo zawiodła, ze względu na bardzo smutne brzmienie. Do dziś jest kilka piosenek, których nie słucham jakoś często, jednak “Cold”,”In time to voices” czy “Lost Kids” słucham i gram z chęcią.

Nowa płyta pt. “Blood Red Shoes” zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Troszkę się obawiałam, jednak niepotrzebnie. Troszkę nowocześniej, troszkę powrócili brzmieniem i klimatem do poprzednich płyt. Perfect ! Dużo czasu spędzili w Stanach, jednak wyszło im to na dobre, bo bałam się, że pójdą trochę w stronę komercji. Myliłam się ! Już mam nawet swój ulubiony tytuł : “Tightwire”.

Płytę można odsłuchać na ich oficjalnej stronie “bloodredshoes.co.uk“.

Już w kwietniu ich pierwszy koncert w Polsce ! Poznań, Warszawa.

One thought on “Muzyczne wydarzenie roku, czyli Nowa płyta Blood Red Shoes

  1. Jeśli dobrze mi się wydaję to pierwsze słyszę o tym zespole :)
    Ale świetną reklamę mu zrobiłaś :D
    pozdrawiamy ciepło:*
    zapraszamy do nas:
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    Like

Leave a Reply

