Wytłumaczenie…

Cześć moi drodzy !
Po długiej nieobecności, przyszedł piątek, który popchnął mnie w stronę bloga. W końcu !
Nie lubię pisać z wymuszenia, bo wydaje mi się, że wtedy wszystko jest sztuczne…
Nie pisałam, bo nie miałam natchnienia, ochoty. Jakkolwiek zaczynałam, wydawało mi się, że to nie ma sensu.
Co nie znaczy, że nic się u mnie nie działo. Działo się kilka ciekawych rzeczy jak np. nowe makijaże, udział w konkursie czy dwutygodniowy trening w Jobcentre.
A więc, pozdrowienia od Redds’a żurawinowego i Olivii. Postanowiłam pozwolić sobie na mały relaks, taki kobiecy chillout.
Jakiś czas temu dostałam się na trening do Jobcentre, co tu w Anglii jest zwyczajnie urzędem pracy. Niełatwo jest się tam dostać, jednak trafiłam na przemiłą trenerkę z Walii, która bardzo mnie polubiła i chwaliła mój akcent. Szczerze mówiąc byłam bardzo zaskoczona, gdy zaoferowała mi dwutygodniową współpracę, bo sądziłam, że to szansa jeden na milion. Widać, ktoś w górze miał na mnie oko. :)
Trafiłam na przesympatyczny zespół. Byłam na początku jak mała sierotka wśród samych Anglików, jednak z czasem poczułam się swobodniej i było mi łatwiej rozmawiać.
Bardzo mile spędzony czas, wykonywanie papierkowej pracy, a na koniec dostałam pudełko czekoladek i kartkę z podziękowaniami. Muszę przyznać, że bardzo się wzruszyłam.
A więc, Patrysia ruszyła w świat z nowymi doświadczeniami i większą pewnością siebie ! :)
Kilka dni temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Justynę Kołodziej. Numer 51 wśród tych wielu pięknych prac, to ja ! :) Jest to mój pierwszy w życiu konkurs makijażowy. Nigdy nie starczyło mi odwagi, jednak tym razem przełamałam się i spróbowałam ! Nie jest to nadzwyczajna praca i (według mnie) wyglądam zabawnie wydymając usta, jednak od czegoś, małymi kroczkami, trzeba zacząć, prawda ? :)
Więcej zdjęć dodam już w kolejnym poście :)
A więc, cieszę się, że wróciłam. Myślę, że trochę wyciszenia jest potrzebne każdemu z nas, by móc złapać oddech i ruszać dalej z nowymi pomysłami :)
Pozdrawiam

 

One thought on “Wytłumaczenie…

Leave a Reply

