“NEW YEAR HEART TO HEART”, CZYLI JESTEM PIĘKNA I CHCĘ POKOCHAĆ SIEBIE.


Dzisiejszy post piszę pod wpływem odczuć jakie wywarł na mnie filmik Michelle Phan.

Michelle, odkąd odkryłam jej kanał na Youtube na początku zeszłego roku, stała się moją inspiracją. Bo jej filmy, to nie tylko tutoriale makijaży. To również porady na temat życia codziennego jak i krótkie filmiki mające na celu podniesienie nas na duchu i skłonienie do pozytywnych refleksji na temat nas samych i naszych światów.

Dziś obejrzałam jej najnowsze wideo New Year Heart to Heart & Giveaway”. Ostatnio odsunęłam się od niej trochę, ponieważ nieco się zmieniła.

Przyznam jednak szczerze, że ten film, uderzył we mnie, zupełnie jak kiedyś. Wzruszyło mnie to, co mówi, bo nie mówi tylko o sobie. Wypowiada się jakby o każdym z nas. I wtedy zrozumiałam, że to również odnosi się do mnie.

Pierwsze sekundy sprawiły, że pomyślałam „eee, pewnie kolejne, tanie gadanie o kosmetykach”. Ale po chwili „ugryzłam się w język” i zaczęłam przyglądać się jej mimice i przysłuchiwać temu, co mówi. A mówi bardzo pięknie.
Wiosna, wiosna !
Doceniajmy piękno świata, to co jest wokół nas, zamiast siedzieć nosem w telefonie i pisać o tym znajomym. Przecież możemy zrobić to później. Chwila przemija, a my nawet nie mamy czasu, by ją zauważyć.
Pokochaj siebie ! Jesteś piękna ! Lecz ja Ci to mogę mówić, Twoja przyjaciółka również, chłopak, mama, każdy. Ale to nic nie da, dopóki Ty sobie tego nie powiesz. Spójrz w lustro, uśmiechnij się do siebie. Na pewno jest coś, co w sobie lubisz ? Zamknij oczy, weź głęboki wdech, pomyśl, że jesteś piękna. Wypuść powietrze i spójrz na siebie w lustrze. Uśmiechnij się. Masz przecież taki piękny uśmiech ! I powiedz sobie „Jestem piękna”. I rób tak każdego dnia. Szukaj w sobie zalet. To działa ! Buduj relację z samą sobą, by móc budować lepsze relacje ze światem ! Nie goń za perfekcją, nie marz o tym, by być idealną. Bądź po prostu sobą. Taką jaką zostałaś stworzona.
„Perfection does exist, but it’s boring.”
Jak wyglądałby ten świat, gdybyśmy wszyscy byli tacy sami ? Byłby straszny i nudny. I właśnie dlatego nasze życia są tak piękne. Bo każdy z nas jest inny, i to czyni każdego z nas, z osobna, wyjątkowym i wspaniałym.
Ten film sprawił, że znów uwierzyłam, że na świecie dobrych ludzi jest więcej. Niestety kryją się szczelnie, by nie utracić resztek samych siebie. To jeszcze bardziej daje do myślenia : „Nie oceniaj po okładce.”
Zapewne dziś obejrzę ten filmik przynajmniej 10 razy. Świetny przekaz.
Leave a Reply

