Banana pancakes :3

Emily Hearn – Rooftop   

Hej !
Uwielbiam czas śniadań ! :) Mój dzień jak zwykle zaczęłam z kawą. Dodatkowo dziś zrobiłam mojemu brzuszkowi miłą niespodziankę :)

Kilka dni temu przeglądając filmiki na ‘youtube’, trafiłam na przepis na bananowe naleśniki. Co mnie w nich zaciekawiło ? Ilość składników, czyli 2 jajka, banan, trochę płatków owsianych… I to wszystko ! Żadnych dodatków. Po prostu trzeba to zmieszać lub zmiksować, wlać na patelnię i voila ! :) Z ciekawości sprawdziłam. Nie nastawiałam się na cuda, pomimo pozytywnych ocen. Wszystko zależy od tego, co kto lubi. Ja niestety nie mogę pożerać dużych ilości naleśników, bo zazwyczaj mi szkodzą. Jednak mój Luby był bardzo szczęśliwy i zaskoczony prostotą przepisu, a naleśniki zniknęły z talerza tak szybko jak się pojawiły  :)

A więc : 1,5 banana, 4 jajka i ja zrobiłam zamiennik, dodałam dwa ciastka Belvita o smaku miodowym :>

Wszystko włożyłam do blendera starego jak świat i zmiksowałam. Następnie wlałam na patelnię i smażyłam na niewielkim ogniu :)

Całość polałam delikatnie syropem klonowym. Smacznego ! :)

2 thoughts on “Banana pancakes :3

Leave a Reply

