Sposób na wieczór.

Poprzedniego wieczora postanowiłam zebrać się w sobie i zacząć czytać książkę, która czekała na mnie już od dłuższego czasu. “Duma i uprzedzenie” to niesamowicie i bardzo klimatycznie przedstawiona historia miłosna. Myślę, że wiele osób zna ten tytuł.

Pan Darcy i Elizabeth Bennet, to osoby pochodzące z zupełnie różnych środowisk, a tak podobne do siebie, tak uparte, by przyznać się do tego… Film oglądałam wiele razy. Jak byłam młodsza, oglądałam wersję z 1995 roku, gdzie pana Darcy’ego grał Colin Firth. Kilka lat później odkryłam wersję z 2005 roku. Jakże ogromna była moja radość, gdy odkryłam, że gra tam Keira Knightley, którą bardzo lubię, odkąd pamiętam. W zasadzie jest to moja ulubiona aktorka.
Uważam, że ludzie nie doceniają jej gry aktorskiej, mówiąc, że jest sztywna. Uważam, że w tym filmie popisała się swoimi umiejętnościami.
Świetna historia, dla niektórych może wydać się nudnawa, lekko mdła, ale dla mnie to coś niesamowitego. Widziałam wiele filmów kostiumowych i uważam, że ten jest najlepszy i wcale nie przereklamowany.
A więc, sama nie dowierzam, co się stało, zaczęłam czytać. Jestem bardzo dumna i zadowolona z siebie, bo to była bardzo dobra decyzja. Jestem na 1/5 książki, ale póki co, widzę wiele różnic pomiędzy książką, a filmem(jak to zazwyczaj bywa). Uwielbiam przenosić się w ten niesamowity i romantyczny czas.
A Wy ? Jakie książki i filmy lubicie najbardziej ?

 

Znalazłam swój stary rysunek. Powstał jeszcze w 2008. Prawdopodobnie już go nie znajdę. Na całe szczęście znalazłam zdjęcie, zrobione jeszcze starym telefonem. |:)

2 thoughts on “Sposób na wieczór.

Leave a Reply

